From: tutimal...@gmail.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 1 Sep 2012 12:18:49
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] OOT - yg tersirat ...

Urang awak akan taruih menjadi urang nan tabalakang, nan paiknyo ndak pnh
maraso ado dibalakang, ndak pnh maraso lah dikarajoan urang lain "chino red".
Sanak kito rang chino ko kompak2 shg kito bisa calik kini2 mrk sgt2 menguasai
dunia pdagangan trutamo contoh ketek e se di tanah abang tu, dulu, pasa nan
mnjd ikon pusat perdagangan terbesar di region asean ndak talapeh dari kiprah
pedagang2 urang awak, pasa tu maju dek urang awak... Baitu terjadi modernisasi
pasa scr besar2an, akia carito "pedagang awak" tasingki...(Klwpun msh batahan
hari2 mancari pitih lah habih dek manggadangkan dunia perbankan, dek ambik
kios/tokonyo maha, nah jo pitih Bank diadunyo) Baa lai...? Itulah awak, ndak
pnh maraso dibulakang urang, ndak amuah basatu, takuik taimpik taruih dek
sasamo urang awak..., padahal hampi 90% urang awak nan marantau sgt tergantung
hiduknyo jo nan namonyo pasa... Urang cino paham itu mk dr ulu sampai ka ili,
dari asa sampai ka muaro, kinilah dikuasainyo, kabaa lai...? Kini, paralu
surang penggerak "motor" pandeka bagak nan harus mumbangkikan sumangaek utk
"KESELAMATAN URANG AWAK". Bisa jadi nan hiduik di pasa tu sanak2 kito, anak,
kamanakan, adik, sapupu, bako, anak pisang kito nan jaleh mrk ndak jauh2
hiduiknyo dari pasa, skali lai PASA/PASAR, KITO SALAMAIKAN PASA TU TRUTAMO UTK
KEPENTINGAN "URANG AWAK", KITO SAMOKAN SUMANGAIK "DERAP LANGKAH SARATO SUARO"
TU SPT NAN LAH DIMULAI DEK SEORANG "HERMAN MALANO JO KWN2" DI LAMPUNG, DIMANO
BLIAU LAH MAMAKIEK NYAK KAMARI, KOK PAKIEKNYO NYO TU NAN PENTING TADANGA DEK
"URANG AWAK" ALANGKAH SGT PARALUNYO KITO BASATU DEMI ANAK CUCU KITO NAMUN
DISADARI MMG PAKIEK SEORANG HERMAN MALANO  RESPONS-NYO ALUN NAMPAK BANA LAI...
TRUTAMO APAK2 AWAK, MA2K KITO NAN LAH MANJADI "URANG GADANG" DIMANO SAJO
ADOHNYO. NAN ADO MSH SALAMAIKKAN DIRI "AWAK" SURANG2 JO BARU... SAMANTARO AWAK
ALUN JO NAMUAH BARAJA JO SI "INCEK" TU, NABI SAJOLAH WANTI2, BARAJALAH SAMPAI
KA NAGARI CHINO TU, BARAJA SOAL KOMPAKNYO TU LHO, KOMPAKNYO KAUM PEDAGANG
TRUTAMO "URANG AWAK" TANTUNYO UTK MASO2 NAN AKAN DATANG... DIBUTUHKAN SOSOK
HERMAN MALANO SABANYAK 10 URANG LAI UTK MANYALAMAIKKAN "URANG AWAK" NAN
MANGAKEH HIDUIK DI PASA2, SALAM
Powered by Telkomsel BlackBerry®