Batua bana Ni Resy, Pak Ketua MAPPAS Indonesia. Alhamdulillah ambo masih ingek
kalau ketua MAPPAS Sumbar adalah Ibu Nur'aini Prapdanu. Biasonyo ambo manyabuik
kaduo liau ko (untuak mempermudah diri sendiri) sabagai Pak Ketua dan Bu Ketua.

Kalau Uni ado waktu Kamis lusa, maota-ota wak sasudah launching buku di
Kinokuniya, Palaza Senayan, tu baa agaknyo?

Salam,

Akmal N. Basral