Wa'alaikumsalam Wr. Wb Pak Muljadi Ali Basjah NAH,

mudah-mudahan alah mambaco juo posting dari Pak Hendra Messa di Abu Dhabi
sabalun ko, dan mancaritoan pangalamannyo bakarajo jo Pak Pramu di Star Energy
dan bagaimana Wayang Windu di Pengalengan dikelola oleh SE (perusahaan
geotermal Pak Pramu sabalun Supreme), padahal lokasi ado di tangah-tangah kebun
teh indak jauah di ateh bukik saroman di Muara Labuh.

Tentang risiko kecelakaan kerja/musibah, tentu secara teoritis tidak ada
pekerjaan yang tidak punya risiko musibah dan bisa 100 persen aman tajamin.
Itulah gunonyo awak mancaliak track record sang pengusaha, baa karajonyo
sabalun iko. Bagaimana pola interaksinya dengan sesama pengusaha dan anak buah,
serta komitmennya dengan (pelestarian) lingkungan.

Tentang Rumah Gadang di Biaro, foto-foto RG Sicamin ko bisa digoogle dengan
mudah di internet, dan awak akan langsung paham manga namonyo Sicamin. Untuak
mudahnyo cubolah Pak Mul caliek (di Google) foto dari sanak Nofrins Napilus nan
bulan Mei 2011.

Salam,

Akmal N. Basral

Sent from my iPad2