Pak Saaf,

ciek lai ado kiat untuak maareso Data Account kito, bisa di klik di ateh
sabalah kiri (tampilan pada PC/Laptop) dakek namo ID ado panah ketek. beko dari
situ kito piliah "Data Account" sudah tu piliahihat aktivitas sign-in terkini
Anda...dari siko bisa kito tanggal/waktu, tampek nan ma akses email
kito....kalau ado tampek nan bukan biaso...langsuanglah sajo ganti password.

wassalam
yansen - urang painan