________________________________
Dari: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Selasa, 13 November 2012 2:45
Judul: Re: [R@ntau-Net] RantauNet Magazine

Sanaks,

Mambuek majalah rancak, tapi sabalun malangkah rancak maambiak
pengalaman dari majalah2 Minang nan lalu nan alah almarhum. Mambuek
paper magazine indak cukup jo idealisme. Back-up PITIH sudah pasti. Jo
pitih atau modal awak bisa menerbitkan 2-3 tahun tanpa mengharap dari
penjualan. Jo pitih awak bisa meng-hire profesional pada bidangnyo nan
bisa menggerakkan operasi usaha.

Cyber magazine mungkin menjadi penyalur ide antara menuju paper
magazine. Namun CM masih memerlukan IT Pro 2-3 orang.

Intinyo apo lai ado pemodal yg siap mengucurkan dana?

On 11/13/12, Andri Satria Masri <andri.ma...@gmail.com> wrote:

> Maaf, indak bamaksud meremehkan atau mangetek an ide rancak ko. Tapi saat
> urang lain mulai maninggakan media hard copy sarupo majalah dan koran, ba a
> awak malah buek ide suruik ka balakang?
>
> Majalah Newsweek yg alah 80 tahun berkiprah di dunia majalah internasional,
> akhirnyo mereka meninggalkan bantuak media hard copy. Mereka kini beralih ke
> media online dengan membuat website.
>
> Mambuek majalah dalam bantuak hard copy selain maha ongkoihnyo juo indak
> ramah lingkungan karano menggunakan bahan kertas yg barasa dari pulp kertas.
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA