From: hyvn...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Fri, 16 Nov 2012 02:25:54
To: milis rang minang<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] @ Buya JB: mohon bantuan...

Wah kalo baitu tambah mantap mah  Buya Zubir.

Nirina pasti bisa. Kok dibao ka dialek minang, ambo pun ndak bisa.

Iko panukuak semangat dari ambo

Salam

E. N

From: "akmal n. basral" <an...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Thu, 15 Nov 2012 18:12:56
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [R@ntau-Net] @ Buya JB: mohon bantuan...Re: Sumbar Butuh Pemimpin
 seperti Ini

Buya JB nan ambo hormati,
kapatang ambo ba-BBM agak intensif jo Nirina tantang antologi Ranah. Na bilang
alah dapek ide tapi "masih bingung" untuk menuangkan dalam logline. Ambo kecek
an indak baa manulih jo gayonyo nan metropolis seperti sadang siaran atau
tampil, agar warna antologi ko jadi banyak ragam karano arti dan makna Minang
pun baragam pulo di kapalo para "stakeholder" Minang. Dek karano tenggat alah
dakek, mohon Buya JB agak mambantu Na.

Tarimo kasih banyak,

Salam,

Akmal N. Basral

minds are like parachutes. they work best when open.