Modus penipuan seperti ko namonyo 419 Scam (disabuik juo 419 Fraud atau 419
Con) sesuai dengan pasal KUHP di Nigeria nan mengidentifikasi modus ko
sajak akhia tahun 90-an dan awal 2000. Meski belakangan modus sarupo iko
banyak diduplikasi *con man* dari berbagai negara.

Menurut data FBI, di tahun 2002 sajo (10 tahun silam) jumlah dana dari
korban takicuah email seperti ko alah mancapai USD 1,5 juta di seluruh
dunia (itu nan malaporkan dan diverifikasi interpol. Alun tamasuak nan
indak malapor dek MALU, kok bisa takicuah jo email saroman ko).

Ambo alah manulih soal ko dalam novel ambo "IMPERIA" (2005).

Salam,

Akmal N. Basral