Adidunsanak di Palanta!

Salah satu kehebatan urang awak kini, adolah punyo banyak gagasan dan ahli
berdebat. Tapi, (maaf), hanyo sekadar basorak di baliak bukik.

Gagasan ka malawan AA yobana sakambuik, namun banyak pulo nan mamatahan. Awak
abih manggaregak se, tapi aksinyo ndak ado. Awak ndak punyo inisiator yang siap
maju ke depan. Organisasi Minang nan ado hanyo untuk maraih prestise diri sajo
bahwa awak ketua. Sado alahe ingin jadi ketua.

Masih taingek jo ambo kritikan Fuad Bawazir kapado sejumlah anak muda Minang
yang hendak mendemo Kejaksaan Agung katiko menahan Syahril Sabirin. Kecek liau:
"Oke, saya biayai demo kalian berhari-hari sampai Syahril dilepas. Tapi dengan
syarat, kalau bedil meletus, tak boleh ada yang lari. Gimana?"

Yo ndak surang juo nan manjawek siap. Mako batal lah demo nantun.

Kini adolo Film Cinta tapi Beda nan ka diprotes dek rang Minang. Tapi lah
babarapo hari, rapek ka rapek juo baru. Antahlah....

Banyak maaf.

Syaf AL/Bogor