Sanak Sapalanta,

Kalau diambo iyo bausaho maamalkan ABSSBK dgn "ibda' binafsihi" memulai
dari diri sendiri. Antaranyo indak malabel-label urang (maagiah gala-gala
negatif). Itukan dilarang oleh Qur'an. Kan alun tantu (dimato Allah), urang
nan maagiah label/gala tu labiah elok dari nan diagiah gala.

On Saturday, January 5, 2013, Muchwardi Muchtar <muchwa...@rantaunet.org>
wrote:
> He he he.......
> Astaghfirullah al azim.
> Allahu Akbar...........
>
> Pak (Prof)* MN, Pak (Prof)* Saaf, JoDut, MakNgah n.a.h dan a.c;
> sarato komunitas r@ntau-net nan saakidah (dan insya Allah) sacito-cito
pulo.

> Izinkanlah ambo (Si m.m) untuak sato sakaki manyangkuik 'nilai manilai
urang lain" ko. Tapi, sarupo nan biaso, ambo salalu mandahului jo galak
sengeang ("He he he") sarupo di ateh.

> Nan Pak MN tulih sakadar intermezo di ateh, sabananyo alah  ambo rasokan
samanjak manjadi komunitas RN ko (2009). Dan, nan ambo rasokan nantun, alah
plah panah pulo ambo sampaikan bake Dunsanak kito nan lain, dari mulai
Sanak TR, Sanak Madahar, Sanak Sutan Sinaro, sampai ka Sanak Z. Rky. Mulie.
Tapi.....,ano  karhari ko alah manjadi "statemen intermezo" dari Pak MN
pulo, mako ambo hanyo manukuak jo ciek ayaik Qur'an. Dalam Al Quran nan
salalu jadi padoman nan mangkuih kutiko awak mulai silang sangketo
manyangkuik iman (pandangkalan akidah), tamasuak maadoki kurenah
urang-urang munafiak (atau indak saakidah jo awak), adolah ayaik sarupo di
bawah ko :
> Dalam Al Qur'an surek 8 (Al Anfaal) ayaik 73, Allah SWT alah maingekan
bake awak : "Adapun orang-orang yang kafir, sebagian mereka menjadi
pelindung bagi sebagian yang lain. Jika kamu (hai para muslimin) tidak
melaksanakan apa yang telah diperintahkan Allah itu[625], niscaya akan
terjadi kekacauan di muka bumi dan kerusakan yang besar."
> [625]. Yang dimaksud dengan apa yang telah diperintahkan Allah itu:
keharusan adanya persaudaraan yang teguh antara kaum muslimin
> Jadi,relevansi ayaik di ateh jo thread Si AA nan "mampatamukan" bamacam
pandapaik pribadi komunitas RN babarapo hari ko, adolah manyuruah awak
manjago taruih persaudaraan yang teguh antara kaum muslimin.

> Jiko pola hiduik urang sekuler pulo nan dibaokan dalam milis RN ko (meski
itu mungkin tamasuak poin dari HAM kalera...!!!) mako samakin jauahlah
ABS-SBK itu dari kalbu dan pola hiduik urang awak. Soalnyo, kredo urang
baraik atau kasanyo : urang kapia, memang pamikiran liberal ko nan taruih
wanyo usuang satiok maruok atau badebaik, Biasonyo ---pamikiran urang
liberal--- satu paket jo pluralis dan sekuleris,  nan indak awak sadari
alah awak makan saketek saketek salamo awak bagaua sarato manimbo ilimu
dari urang-urang liberal.

> Ciek contoh (paham Liberal), nan sabana bakambang biak di kampuang
halaman awak (Minangkabau) tigo puluah tahun tarakhia ko, adolah samakin
bakurangnyo raso timbang raso atau "malu waang male den juo". Kutiko ambo
rinuak di Bukiktinggi atau di Pariaman doeloe, urang sakampuang ---ambo
liek ukatu tu--- sabana paduli bake satiok ado parubahan nan tajadi di
lingkuangannyo.

> Kutiko ambo panah tajatuah dari sepeda di simpang tigo Kampuangperak
Pariaman, nan lokasinyo agak jauah dari rumah urang gaek ambo tingga,
kasado alahe urang di Kampuangperak ribuik. Dari muluik ka muluik akhianyo
sampai ka RangGaek ambo barita bahaso anak Pak Muchtar "tasungkua dari
sepeda" di dakek pinjaro, parantian oto Pariaman.

> Atau, kutiko ambo tataruang di dakek sawah Ipuah Jangkak, Mandiangin
Bukiktinggi. Kajadian nan manghiasi sabantuak kanakalan remaja ambo waktu
nantun, sampai juo ka talingo rang gaek ambo di rumah. Atau ado keluarga
nan kanai "musibah" dahulu bajak daripado jawi, sacaro kilek barita nantun
sampai ka talingo masyarakaik tampek ambo digadangkan dan (mulai) dibantuak
watak & kepribadian nan sampai hari ko alah manjadi brand buek Si m.m.

> Kini?
> Kini?
> Hari ko?
>
> Kutiko ambo babarapo kali pulang ka kampuang halaman, baiak ka rumah
Iyakmbo di Lubuakbasuang, baiak ka rumah bako ambo di Bukiktinggi atau ka
rumah kawan-kawan lamo ambo di Pariaman, nan ambo rasokan keindahan  hiduik
alam Minangkabau tahun 60an, 70an tempo hari, indak lai ado tasiso (?).

> Kalau misalnyo ado anak rinuak nan tataruang di jalan atau tasungkua
masuak banda sawah, indak ka adoh bagai lai doh Amai-amai atau urang lapau
heboh mancari tahu anak sia wanyo? Atau tajadi (misalnyo) di ciek kaluarga
anak gadihnyo mancirik-an Mamak Sako atau Inyiak Datuaknyo, karano alah
buntiang ampek bulan indak tahu sia nan punyo karajo, indak ka adoh bagai
doh nan maraso malu. Kalau zaman dulu (kutiko ambo rinuak) kasado Rang
Kampuang saraso hiduik di baro, karano ado anak gadih di kampuangnyo
maninggaan cirik, mako kini hanap-hanap sajalah waang....!!!
> Emangnya gue pikirin (EGP)......................!!!!!
>
> Ikolah bukti nyato bahaso ABS-SBK di Minangkabau nan salamoko awak
"padewa-dewakan" ka suku bangso lain, alah sabana takikih dan dikatam abih
dek kamajaun zaman nan manjadi skenario global dek kaum JIL (bukan :
Jaringan Iblis Laknatullah).....!!!!

> Jadi, tampaknyo kini alah ado 'garis tangan" nan manjadikan urang awak
dalam mampaliekkan keminangannyo dalam haiduik. Dan, iko indak ka bisa awak
pasoan supayo samo jo jalan awak pikiran atau pangananyo.

> Buek urang-urang awak nan dapek Hidayah & Hinayah dari Allah, baa bana
santiangnyo paham liberal maracuni malalui media massa dunia (nan memang
alah dikuasoinyo) tanyato ----ambo liek--- lai indak baitu bapangaruah
kadar kaminangannyo nan salalu manjunjuang tinggi ABS-SBK.
> Dan, untuak mancikuih (nan kamudian bisa mamuruakan Si AA ka kandang Si
Tumbin) dari komunitas RN alah ado diwakili ampek urang yaitu Pak MN, Pak
Saaf, Pak Azmi Dtk Bagindo dan "urang sabalah rumah ambo di Bks" Sanak
Ambiar Lani.

> [...]
>
> Salam dan maaf buek komunitas RN kasadonyo.
>
> mm***
>

> Pada 6 Januari 2013 07:41, Mochtar Naim <mochtarn...@yahoo.com> menulis:
>

> Sekadar intermezo,
>
>      Manariak mancaliak tiok kali Ajo Duta dan Mak Ngah tampil di milis
ko dalam
> sato manangahi masalah2 krusial-polemikal nan sadang tajadi di kampuang
> halaman ko, nan pandapek2 baliau baduo kacanderungannyo sangat liberal
> nan biaso tapakai di nagari rantaunyo untuak mampabia pandapek2 miriang
> dan miris nan basubarangan dengan filosofi dan pola ideal dari masyarakat
Minang
> di kampuang halaman baliau baduo. Contohnyo, sikap liberal baliau baduo
tentang
> uringan AAcs tu.
>      Di ranah kampuang halaman sandiri, dengan prinsip ABS-SBK nan
dipakai,
> kito bausaho untuak managakkan kabanaran sasuai jo prinsip ABS-SBK tu, di
mano
> "nan baiak dipakai, nan buruak dibuang." Dan tidak mampabia pandapek2 nan
> batantangan jo adat dan syarak basilanteh angan, seperti nan dilakukan
> [...]
Abukasim cs yang mengatakan bahwa orang Minangkabau semuanya adalah anak
zina

> Satuju ambo yo PAK ajo duta. Maabihh energy sajo tu nyo. Ndak level urang
minang manyikapi paja tu. tapi Kok pajabat nan mangecek yo paralu do
sikapi..bia sin lah... Nyo nan ka badoso ...
> Zuhrizul /39 th
>

> Sent from my iPhone
> On 3 Jan, 2013, at 5:58 AM, ajo duta <ajod...@gmail.com> wrote:
>
> Kalau diambo urang dalang manga pulo awak sato dalang. Padiaan sajolah.
> Habih pakaro. AA ingin cari sensasi. Manga pulo awak mambueknyo terkenal.
>

> 2013/1/2 Mochtar Naim <mochtarn...@yahoo.com>
>

> Sdr Ambiar Lani, Pak Saf dkk,
> Assalamu'alaikum ww,
>
> Mengenai kasus penghinaan dan pencemaran nama baik terhadap kita
suku-bangsa Minang
> yang dilakukan oleh Afnorizal Abukasim (AA) cs yang mengatakan bahwa kita
semua suku Minangkabau adalah anak zina, saya setuju sekali kalau kita
semua mengusut tuntas tuduhan AA tsb dengan (1) semua ormas Minang, baik
yang di ranah maupun yang dirantau
> sesegera mungkin mengeluarkan pernyataan bersama mengutuk sikap dan
tindakan yang biadab dari AA tsb, (2) mendesak MUI, LKAAM, Gubernur dan
Pemda Sumbar, para Bupati dan Walikota se Sumatera Barat untuk segera
mengeluarkan pernyataan yang sama terhadap sikap dan tindakan AA cs tsb,
dan (3) Ormas2 dan MUI serta LKAAM segera mengajukan tuntutan pengaduan
kepada Pengadilan Tinggi di Padang agar AA cs diadili sesuai dengan hukum
yang berlaku.

> Saya mengharapkan agar melalui forum dunia maya ini kita bersama-sama dan
beramai-ramai menyatakan kecaman kita terhadap sikap nista AA cs tsb.

lain wajib mencantumkan sumber: ~dari Palanta R@ntauNet
> 1. E-mail besar dari 200KB;
> 2. E-mail attachment, tawarkan di sini & kirim melalui jalur pribadi;
> 3. One Liner.
mengganti subjeknya.

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA