Maa Angku JB,DtRJ sarato Rang Lapau nan Basamo,

Iko ciek lai sumber baru nan mungkin mangajuikan pulo. Dari sagalo macam
biografi Pak Hatta nan kito kenal baliau lahir di Bukittinngi. Tapi kito baco
dari Sumber nan barukalua 8 January 2013,baliau lahia di Batuampa, Pek Ten:

    "Mohammad Hatta lahir pada 12 Agustus 1902 dengan nama Muhammad Athar di
Batu Hampar, ia terletak di antara Payakumbuh dan Bukittinggi."

Baco sumber:
http://kiki-ns.blogspot.com/2013/01/bapak-koperasi.html

Ambo cubo mangirim komertar ka smber tu tapi indak masuak,mungkin karano ambo
indak punyo blog atau FR.

Salam,
-- MakNgah
Sjamsir Sjarif
Santa Cruz, CA,  9 January 2013 9:30 PM PST