Tarimo kasih, Angku Abraham Ilyas, rasonyo mungkin baitu. Cubadak, Talu,
Pasaman lah ambo danga dari tahun 1950an karano ado kawan dari SGA-Negeri
Payakumbuh nan barasa dari Cubadak. Apakah Cubadak nan dimukasuik dalam rujukan
Angku Asmun tu memang Cubadak dari Pasaman? Apokoh ayahanda baliau dari sinan
atau dari Cubadak nan lain?

Memang di suatu waktu Pasaman tamasuak dalam Afdeling Agam. Baitu juo
Mandaiiling Natal pado suatu maso adolah tamasuak dalam SWK (Sumatra's West
Kust) Residentie.

Ambo tanyo tadinyo tantang Cubadak, karano ado tigo nan ambo tahu namo tamoek
sabunyi jo itu: 1. Cubadak (dakek Baso di daerah Pandakian Ujuang Guguak,
kadang-kadang disabuik juo Pandakaian Ampuah, Baso, Agam Tuo. 2. Pulau Cubadak
nan pernah dikatangahkan dek Angku Patiah mulo-mulo di RN ko dan lah manjadi
bahan perbincangan dalam postiang-postiang di Lapau ko. 3. Cubadak, Talu,
Pasaman. Adokoh lai Cubadak lain salain dari nan tigo nan alun ambo kenal?

Salam,
-- MakNgah
Sjamsir Sjarif