Waalaikum salam warahmatullahi wabarakatuhu,

Alhamdulillah, basyukur Kito nan Basamo, lah taleso pulo Angku Masdar TGM
mancigap Lapau dari Bengkulu. Baa kaba katupek tu kini?

Sajak Lapau ko dibukak, kini lah baumua 20 tahun walaupun kadang-kadang
Mainda-inda, dek subuak Kuliliang Nagari, namun sakali-sakali mancigap-cigap ka
Lapau, iyo taraso sajuak parasaan, lapeh taragak awak.

Tarimo kasih ambo ka Angku Masdar nan lai tangiang-ngiang mangana-ngana hari
ulang tahun MakNgah. Pado hari ko sabananyo hari Ulang Tahun MakNgah tasapik di
antaro duo umua, Umua Tahun Bulan jo Umua Tahun Matoari. Patang ko, tanggal 14
Muharram 1434, jatuah basamoan jo 28 November 2012, Hari Robaa. Wakatu tu umua
MakNgah 80 tahun (Tahun Bulan, Qamariyah, Lunar Year).

Beko, 3 bulan lai, 18 April 2013, ka jatuah kari Kamih. Umua MakNgah ka
batambah mudo 2 tahun 5 bulan, manjadi 78 tahun (Tahun Matoari, Syamsiyah,
Solar Year).

Di bulan nan samo-samo April tu nanti, Tanggal 2, Angku  Masdar Dt. Manyalo
Basa ka baulang tahun pulo,hampia-hampia 53 tahun Matoari, 55 Tahun Bulan.
Bialah samo-samo kito tunggu dari kini. Mudah-mudahan sanang-sanang sajo di
Bangkaulu.

Iko tampak arsip lamo, walaupun banyak typosnyo, lai samo-samo dapek kito
luruihkan:

-- MakNgah
Sjamsir Sjarif
Santa Cruz, California, January 18, 2013