Liek c lah nantik di padang masyar, di caliak an tu nan ma sabananyo,, jadi
saba c lah sanak, yg penting diri awak c barasiahan surang2, kalau berita
tu alun tau batua indaknyo, kalau carito kemungkinan sih yo banyak buah
pikiran buruak jo pikiran ancak. kok pikiran buruak wak, awak juo nan
kabadoso, apolai kalau itu ternyata fitnah , tu awak ikuik2 fitnah, berarti
fitnah tu kanai dek awak surang,, hati2 c lah bakomen sanak

Pada 31 Januari 2013 13.37, <rinal...@yahoo.com> menulis:

> Asslmkm sanak di lapau nah, nac..
>
> Sapancaliak an ambo nan awam ko,
> dari tingkat % anggota partai yang terlibat/terbukti melakukan korupsi,
> PKS tamasuak randah.
>
> Jadi kok buliahlah dirangkiang..tantu
> nan dibela nan paliang ketek maugian masyarakaik ---> dek nan barasiah
> bana co kapeh putiah tu ndak ado tasuo do.
>
> Samantaro partai lain? Wallahu 'alam, bialah rabauk nan manyampaian.
>
> Rinal 38 lk2 Sikumbang
> Ujuang Batu, Rokan Hulu
> Sent from BlackBerry® on 3
> [...]

*Febry Yadi Zainal
*
*Research Assistant
*
*UM Power Energy Dedicated Advanced Centre (UMPEDAC)*
*Pusat Pengkhususan Tenaga Kuasa Termaju UM*
*Level 4, Wisma R&D UM,*
*University of Malaya,*
*59990 Kuala Lumpur.*