Aaa kan elok lo du kan awak punyo Anak Gadih Rancak, laah buliah bagai
dibawo-bawo ka Kampuang untuak Bungo Sumarak Nagari. Kok indak tagusiak
hati urang mancaliak Tarusan Kamang, saindak-inaknyo tantu ka bagaduru
urang rami untuak mancaliak mamuji-muji Putri Indonesia dari Sumbar,
Wulandary ko.

Biko, kalau inyo lah lapeh ka Lua Ngalau jo marancah Tarusan, pai
kama-kama, sampai ka Universe, kan lah buliah lo inyo malagak-lagakkan
Trausan jo Ngalau Kamang ko. Tantu Angku Nofrins dan fotografer nan lain
inak ka lupo mamatiak Puti Cantiak ko dengan latar bulakang Kamang Mudiak
nan Indah doh kan ...?

Salamat Datang ka Tarusan Kamang Puti.

Angku Ibnu Mas'ud Rang Tarusan lai sempat pulang mancaliak acara ko?
Mudah-mudahan Puti Awak nan kapai ka Universe ko nanti dapek pulo sato jo
Acara Umrah pai ka Makah pakai jilbab nan Angku Ibnu Mas'ud kelola. ...

-- MakNgah
Sjamsir Sjarif
FEb 21, 2013

Dari Haluan kito kutip saketek:

Tarusan Kamang Danau Mini Ajaibb  [image:
PDF]<http://www.harianhaluan.com/index.php?view=article&catid=21%3Akhas&id=21480%3Atarusan-kamang-danau-mini-ajaib-&format=pdf&option=com_content&Itemid=190>
  [image:
Cetak]<http://www.harianhaluan.com/index.php?view=article&catid=21%3Akhas&id=21480%3Atarusan-kamang-danau-mini-ajaib-&tmpl=component&print=1&layout=default&page=&option=com_content&Itemid=190>
  [image:
Surel]<http://www.harianhaluan.com/index.php?option=com_mailto&tmpl=component&link=22ab14673eae0db75d5664273585390c9239602a>
   Senin,
25 Februari 2013 01:48

*Bupati *Agam memboyong pakar geologi Prof. Handang Bakhtiar ke danau mini
Tarusan Kamang, Sabtu (23/2), lalu untuk melakukan penelitian. Selain pakar
juga turut serta puluhan fotografer, jurnalis dan Putri Indonesia dari
Sumbar, Wulandary. Sementara masyarakat menyambut kedatangan mereka dengan
kesenian tradisional tambua tasa.

Danau mini seluas lebih kurang 700 meter persegi yang disebut dengan
Tarusan Kamang terletak di Jorong Halalang, Nagari Kamang Mudiak, Kecamatan
Kamang Magek. Tarusan Kamang itu sebuah danau yang memiliki sejumlah
keunikan, tidak berair tetap yang kadang airnya menyusut dan kadang naik.

On Wednesday, February 20, 2013 2:32:48 AM UTC-8, Ephi Lintau wrote:

> yo sabana jeli mak ngah..nampak juo nan tasuruak ko.....satantang detail
> pangunjuang webnyo.
>
> web ko..masih angek bana mak ngah..terinspirasi dek kegiatan ekspedisi
> ko..jadi kontennyo alun banyak...di support oleg da Firdaus HB. segera kito
> serahkan pengelolaan ka nagari disinan..mudah2an lai uptodate beritanyo.
>
> mokasih mak ngah..
>
> salam
> YUhefizar aka Ephi Lintau

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/