Wah...mak ngah, kalau bana kejadian itu, mungkin ado hubungan jo
karya-karya baliau. Sia sabananyo Carl Charul iko mak ?, bukan urang
sumbarangan bantuaknyo, mungkin terkait jo banyak sejarah di ranah.

Salam

andiko

Pada Senin, 25 Februari 2013 14:23:36 UTC+7, sjamsir_sjarif menulis:

> Oh sanang ambo lai lapeh ka tangan Angku Andiko. Kok urang awam mambaco
> mungkin paratian tatumpah ka Turiki sajo.
>
> Tapi kalau diteliti, tampak buku tu manggambarkan struktur salah satu
> masyarakat Kampuang Halaman dalam miniatrur dengan saluak baluak dan
> lingkukngan alamnnyo di maso damai dan parang. Hubuangan keluarga, anak,
> mamak, kamanakan, raso harga diri, adat, agamo, politik, ekonomi, dunsanak,
> Rang Kampuang, kawan, lawan tasuruak dalam carito tu. Mamak bangih ka
> kamanakan, Ayah bacakak jo Mamak dalam mancari anak jo kamanakan, basilek
> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/