Kaya Besar
Author:         Moehammad Saleh Datoek Orang Kaja Besar
Collaborator:   S.M. Latif
Year:   1965
Subject heading:        autobiographies; Sumatran; Indonesia

Request number:         M aa 01651995 mf
Note:   Microfiches
Request info:   Not lendable, photocopy only
Available  Request

Request number:         M 1996 A 309
Request info:   Lendable
Available  Request

==========

--- muhammad syahreza <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Assalamu'alaikum wr.wb.
>
> Nan gampang bia indak paralu mambaka lumbuang.
> Bali se lauak bada jo lem mancik...latakan bada
> ditangah lem mancik tu..
> basaba agak samalam
> Dijamin mancik nan dilumbuang tu kalua dan tajarek
> samo lem mancik tu ma
>
> Ndak paralu baka lumbuang kan??
>
> Kalau masalah sek bebas ...dari dulu sambuah
> ma..apolagi dikalangan
> anak pejabat...di kalangan masyarakat umum banyak
> pulo..ndak di kota
> se do..dikampuang pun banyak..
> Acok tajadi alun sampai 7 ~ 9 bulan abis nikah alah
> [...]

http://id.yahoo.com/

Website: http://www.rantaunet.org
- Wajib mematuhi Peraturan Palanta RantauNet, mohon dibaca dan dipahami! Lihat
di http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tuliskan Nama, Umur dan Lokasi anda pada setiap posting.
- Email attachment, DILARANG!!! Tawarkan kepada yang berminat dan kirim melalui
jalur pribadi.
- Anggota yg posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg
bersangkutan minta maaf & menyampaikan komitmen akan mengikuti peratiran yang
berlaku.