Angku Akmal, sahubuangan jo kamungkinan jiplak-jiplakan ko, dek kini sadang
angek-angek ka mambadah buku Tadarus Buya, mungkinkah angku Akmal takana juo jo
Masalah Hamka nan dalam tahun 1950an juo heboh disabuik-sabuik malakukan
plagiarism? Buku nan maa lah nan disabuik-sabuik wakatu itu, indak takana dek
MakNgah. Apakah di bawah Lindungan Kabah atau Tenggelamnya Kapal ...

Lai takana? Baa gerangan katarusan carito plagiarism tu?

Salam,
-- MakNgah
Sjamsir Sjarif, 15 Mar 2013
--- In rantau...@yahoogroups.com, Akmal Nasery Basral <akmal@...> wrote:

> Wa'alaikumsalam Wr.Wb.
>
> Pak Epy n.a.h.,
>
> Sangat mungkin tulisan Ibu Melly itu terinspirasi oleh sajak Dorothy, atau
> mengalami keterpengaruhan yang berat.
>
> Karena bahkan sampai penyair sekelas Chairil Anwar yang digadang-gadang
> lewat "Kerawang-Bekasi pun" konon mengalami keterpengaruhan sangat berat
> dari sajak "The Young Dead Soldier"-nya Archibald McLeish. (Ada juga yang
> berpendapat, bahwa CA telak-telak menjiplak sajak McLeish).
>
> Yahhh... mungkin inilah bukti adagium "nothing new under the sun" :)
>
> Wassalam,

> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/