Gesendet: Mittwoch, 20. März 2013 um 06:06 Uhr
Von: "Syafruddin Syaiyar" <syafru...@gmail.com>
An: rantaunet@googlegroups.com
Betreff: Re: Fw: Aw: Re: Bls: [R@ntau-Net] Sia Sumohadi di H&A tu Nan Sabananyo, Yo?...
Pak Muljadi,

Namonyo juo takok uok uok..aratinyo indak sarius sarius bana. .
.sakadar bapartisipasi cubo manjawek pertanyaan dan kepenasaran pak MM
terhadok tokoh kotraversial Sumohadi dalam filem Habibie..

Ambo pun sabananyo alun sempat maliek filem Habibie ko.. tapi dari
sebengan carito carito dan tasirek di topik koo, dapeklah kita manakok
nakok sia garan tokoh Sumohadi yang ado dalam filem tuu...

Ambo kurang nangkok, mukasuik Pak Muljadi mangkultus seseorang ..
Sia pulo yang dikultuskan dan dimaa pulo latak mangkultuskannyo?.

Kalo tentang Syofyan Wanandi..indak rasio gai laii.. Dia adolah
tokoh dan aktivis yang suka ndak suka memang punyo peran yang
significan di jaman dan era Ordebaru...Dakek Penguasa dan punyo
jaringan hebat dengan para pengusaha alias Konglomerat..

Kalau Habibie.. manuruik ambo baliau memang hebat sacaro intelektual
dan prestasi, Dan terus terang dari sekian presiden Indonesia hanyo
Pak Habibie yang ambo kagumi dan idolakan..

Tx
Sfd, KL