Asswrwb Uda2, Uni2 & Dunsanak yang ambo hormati,

Ambo satuju jo pandapek kkd Zultan, jan sampai marusak ka ikhlasan ucapan
raso simpatik dan doa yg alah disampaikan, kalau awak berharap....tantunyo
akan kecewa kalau harapan itu ndak bisa didapek, insyaAllah ikhlas tu
jauah labiah baiak....

Dicaliak di email di bawah, Kkd Indra Catri manyampaikan raso duka baliau
bukan dalam kapasitas sbg. Bupati tapi sbg individu dan warga rantaunet.
Ambo yakin baliaupun indak berharap balasan tarimo kasih doh...,pasti
baliau sadiah dan indak lamak hati kalau baliau dihubung-hubuangkan sbg
Pejabat, maagiah karangan bungo, dsb...,awak tantunyo bersyukur ado warga
rantaunet yang kabatulan sajo dapek amanah jadi Bupati bisa ikuik aktif di
milis yg awak cintoi ko, mudah-2an samakin banyak Pejabat-2 di Sumbar yg
basadio bagabuang...babagi carito...bagurau...mandangakan saran & masukan
dari awak-2 warga rantaunet.

Kesempurnaan itu hanyo milik Allah SWT...,Mudah-2an awak sadonyo warga
rantaunet salalu dibari kasabaran dan selalu dalam Rahmat dan LindungaNYA.
Silaturrahim awak tatap tajago taruih...indak rusak oleh hal-hal yg
mungkin insyaAllah bisa awak lalui ko Aamiin Ya Rabbal'alamin.

Talabiah takurang ambo mohon dimaafkan,

Wassalam,
Feri - L - 48 Jkt.