Assalamu'alaikum Ww

Ok Da Andrinof dan adidunsanak....kito skip masalah penggunaan Bandara
existing untuak hobbies atau Sekolah Penerbangan...

Dalam proporsi ambo bukan sebagai orang wisata, dan  ... dalam maliek dari
thread ditutuiknyo jalur Padang - Singapura iko...selain masalah okupasi
penumpang yang minim, potensi lain yang bisa mambuek jalur penerbangan iko
tetap hiduik adolah kargo.....
Di dunia penerbangan hal iko memang banyak nan kurang meliriknyo.... dalam
bisiak-bisiak di forum penggemar penerbangan Indonesia (lapau sabalah)
sempat dibahas baa kok Etihad sangajo menggunakan Boeing 777 untuak ka
Cengkareng sedangkan okupasi penumpangnyo di segmen TKI, namun dibaliak itu
ruponyo ruang bawah alias kargo dari pesawat tsb cenderung panuah taruih
diisi barang2 export, di jalur regional keadaan sarupo adolah Airasia route
SIngapura - Balikpapan...., dima isi kargo nyo sebagian besar adolah
barang-barang servisan peralatan perusahaan minyak.

Potensi iko nan alun kito gunakan .... bisakan awak maisi bagian bawah
pesawat A-320 ..(dalam konteks iko Mandala - PDG-SIN) dengan komoditas
export andalan Sumatera Barat ?
Misalnya awak bisa rutin export Lobster Segar dari Mentawai dll max 2
tonsehari... lah jadi tu untuak maidukkan baliak jalur penerbangan itu
tanpa
subsidi pemerintah....
Nan tabayang dek ambo salain lobster adolah ikan laut - Tuna dll, dan
sayuran segar...

Potensi kargo sarupo iko indak ideal dipasangkan dengan Rencana Garuda
Indonesia yang akan deploying pesawat Bombardier CRJ-1000 baru-nya untuak
lajur tsb.....Garuda Indonesia lah ado pembicaraan minta subsidi dari Pemda
dan Pemkab2 di SUmbar jikok akan membuka Route PDG-SIN.karena jika dengan
pesawat jenis iko volume dan berat kargo nya hanya separo dari A-320.

Sarimih dari ambo

Wassalam
Z Chaniago - Palai Rinuak

Pada 31 Maret 2013 09.39, Andrinof A Chaniago <andri...@gmail.com> menulis:

> [...]
> lewat Singapore.
> Berapa potensi kenaikan PDRB dengan kenaikan jumlah wisman antara 500 ribu
> hingga 1,5 juta itu? Kurang lebih Rp 1,5 triliun!
> Potensi daerah-daerah destinasi wisata di Sumbar jelas: khas, alami dan
> kaya dengan kondisi alami eksotik. Masalahnya tinggal di manajemen
> pemerintahan.
> Terima kasih.
>
> Andrinof

>  --
> 1. E-mail besar dari 200KB;
> 2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;

Alam Minangkabau semakin memukau oleh kemilau Danau Maninjau  .

Sayangi Danau Maninjau -