From: taufiqras...@rantaunet.org
Sent: Monday, June 3, 2013 10:59 PM
To: rantaunet@googlegroups.com
Reply To: rantaunet@googlegroups.com
Subject: Re: [R@ntau-Net] SURAT TERBUKA KEPADA WALIKOTA PADANG

Mungkin ta-takan dalam saku sarawa. Mano tau banyak nan bagoyang dalam sarawa tu he he

--TR
Powered by Telkomsel BlackBerry®

From: "ZulTan" <zul_...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 3 Jun 2013 03:32:33 +0000
To: <rantaunet@googlegroups.com>
ReplyTo: rantaunet@googlegroups.com

Acok bana Uda Tan Ameh ko send ka send samiang. Dua kali lo sakali tembak. Awak lah arok lo kok ado kaba "gadang". Ee... takantang awak baliak. Kadipangaan...
Salam,
ZulTan, L, 52, Bogor