ﺃَﺳْﺘَﻐْﻔِﺮُ ﺍﻟﻠَّــﻪَ ﺍﻟْﻌَﻈِﻴــﻢَ

*kok dapek saliang marasoan lah awak,, kalau sanak dakek atau anak surang
nan bantuak iko...*

ambo masih takanacarito kawan dakek ambo bana, si korban ko anak IAIN imam
bonjol padang.. di kaja dek urang nasara ko,,

lah mamakai JIN caro e lai,, sampai kesurupan kawan e ko sampai manyabuik2
haleluya2.. di ikuik an kama e pai.. tu nyo lari ka rumah kawan ambo ko..
apak kawan ko nan manyalamaik an...

salain tu ado juo senior ambo di unand, di dakek i dan di ikuik2 an dek
para aktivis misionaris kristen.. sampai kami basamo melindunginyo,

saketek takana cito lamo,

wassalam,

*st. eF Al Zain Sikumbang
*