assalamualaikum.
sato ciek sanak palanta kasadonyo.
ado contoh sinetron indak bakalibiahan bantuak umumnyo sinetron kini. "si
doel anak sekolahan" sinetron betawi nan diambiak dari carito nan di tulis
dek urang awak. sinetron itu walaupun lah diulang2 penayangannyo, dak ado
bosan mancaliak nyo do. dan masih ingin mengikuti alur caritonyo. sampai2
ado suasana nan mambuek penonton balinang ayia mato. nan main seniman2 top
pulo. pernah Mandra di acara "dua tamu" metro tv mangecek, kalau dulu
untuak tayang sa episode, syutingnyo saminggu bahkan labiah. kini kalau
syuting sahari bisa untuak tayang 3 episode. nilai seni nyo lah kurang bana
kini. itu kecek Mandra.
cubo wak  caliak se lah sinetro2 kini. itu2 se nan nyo ualang2 jo nyo
lamo2an gambarnyo.

wasalam
yosnefil
L/35/tanjuang/asa solok kini di kalbar