Rancak ko Zul.

Di AS sudah biasa saat liburan sekolah anak-anak sekolah cari kerja
sambilan, walaupun anak orang kaya.

Mulai dari pelayanan restoran, ngecat rumah sampai motong rumput. Anak yang
mau tahu konsumennya puas atau tidak. Anak itu bakal jadi pengusaha sukses
kelak, nampaknya. Dia sudah tahu apa artinya kepuasan konsumen.

Dunia usaha di AS acok melakukan survei kepuasan konsumen. Baru ko ambo
komplen ka telkom setempat.

Setelah urusan selesai indak bara lamo ambo ditilpon oleh masin sajo.
'Barusan anda  dilayani oleh customer

service kami. mohon input anda dengan menekan satu sampai lima. Satu anda
tidak puas sama sekali, lima

anda sangat puas". Beberapo tenyo diajukan, ambo iyo manakan limo sadonyo,
karano memang elok servisnyo.

dihotel pun ado form ketek nan awak bisa isi survei kepuasaan konsumen tu.
Bisa sekalian mengajukan komplen

kalau perlu. apokah dunia usaha awak dikampuang lai maniru nan rancak ko?
Nan jaleh turis Malaysia alah pindah

ka Bandung kini dibao AirAsia 2X sehari.

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
1947, suku Mandahiliang,
Gasan Gadang, Pariaman.