JAM GADANG MAKAH.

Kok dicaliak angko-angko di Jam Gadang Makah saroman sajo bantuaknyo
kaduabalehannyo. Lambang aa tu angko-angko tu? Kurang jaleh dek
awak.Mungkin lambang Jam Gadang.

Iko ado duo video untuak dicaliak-caliak. Nan partamu agak singkek sakadar
pangantar.

http://zipd.eu/exv/yt/?as=1&i=SSzX3UEN3ug

Viedo nan kaduo 23:06 minik; rancak disadiokan wakatu mancaliaknyo nikmati
persentasinyo. MakNgah caliak sabanta ko sasudah babuko Selasa 15 Juli 2013
sampai ka pai ka Musajik Santa Cruz, California untuak Sumbayang Tarawiah.

http://zipd.eu/exv/yt/?i=RIN9DisVaBA&as=1

Salamat manikmati Jam Gadang dari Bukittinggi, kuliliang dunia,
sampai-sampai ka Jam Gadang Makah.
Subhanallah.

Salam,
-- MakNgah
Sjamsir Sjarif
Santa Cruz, California, Tue 10:04PM PDT July 15, 2013