Tadinyo kami berharap bedah buku TCBP ko akan dilakukan juo di AS.
Namun terkendala belum mendapatkan sponsor untuk penulis. Mungkin
Uda Saaf selaku mantan preskom Semen Padang bisa mabisiakkan ka
direktur, untuak mengaluakan dana CSR-nyo. Beko akomodasi bia
kami nan manangguang di AS.

*Mari sato "Program Bingkisan Lebaran RN Rp.100.000"*

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA