Alhamdulillah...
Samo-samo salamik hari rayo dan salamaik beraktivitas baliak Uni Evy

Nan tabayang di ifah wakatu tulisan iko diturunkan... baralah kabangihno
Uni Evy kalau sato mambaco tulisan ifah iko. Asli pakai bahaso ibu di
Sungai Tanang... aden, awak kaganti diri, waang, akau kaganti  urang lain.
Alhamdulillah.... saran uni Evy mambuek ifah tasanjuang .... berhasil
perjuangan ifah mah untuak melestarikan bahasa ibu... Mudah-mudahan pambaco
nan lain bisa pulo balapang dado manarimo kanyataan bahwa bahaso di daerah
Minang sangaik banyak ragamno dan balaku salingka nagari.

Tulisan Uni Evy manjadi hadiah istimewa di hari kemerdekaan Indonesia.
Dirgahayu Republik Indonesia.
Ifah juo mohon dimaafkan untuak salah-salah kato dimaso lalu. Mudah-mudahan
kita benar-benar kembali fitrah setelah puasa Ramadhan.

Oh ya Uni Indira Adnani (IA) akan ujian terbuka tanggal 29 Agustus nanti di
Unand. Pembimbingnya akan hadir. IA ngajak ngumpul. Mari kita doakan agar
IA sukses nanti

Salam

Hanifah