itu juo ambo menyayangkan kesempatan nan ado di-sio2kan
oleh sebgn mhs/dosen unand.

tapi kan sanak Anzori tahu, katiko bursa kerja dibuka
itu kan untuak umum selamo memenuhi persyaratan yg diminta
siapo sajo bisa ikut, ndak baitu?

kurang batarimo kasihnyo civitas academika
unand atas dana2 nan lah disalurkan dimaso lalu, bisa sajo ditiadakan
lagi dimaso mendatang. itu masalah nan indak bakaiktan manuruik ambo.
kalau itu dikaitkan oleh bank artinyo 'balas dendam' tu mah :)

wassalam
boes

On Sat, 2008-01-03 at 01:48 -0800, Anzori wrote:
> Assa.wr.wb.
>
> Urang awak kalau mangecek acok indak maliek datam atau asal bunyi
> sajo. Bank Mandiri tahu lalu alah marekrut khusus karyawan dari alumni
> Unand nan diadokan di Padang. Tapi apo nan tajadi, dan didapek sampai
> wawancara akhir hanyo babarapo urang sajo, dek karana kualitas tamatan
> nan indak lolos tes.
> Waktu tes pengetahuan umum sajo hanyo tasiso
> 60 an urang dari ratusan, alun psiko test, wawancara. Jadi kualitas
> alumni Unand memang payah. Dibandingkan ambo dulu tahun 1982, dari
> [...]

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tuliskan Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian yg tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.