Alaikumsalam sanak
Surang kawan anggota delegasi AS ka kongres diaspora lalu jatuh sakik, dirawat
di RS Siloam Kb Jeruk Jkt Barat salamo 4 hari. Ambo pai bezuk sekalian
memperhatikan baa bana Siloam tu. Ambo caliak rs tu iyo cando rs di as sajo.
Barasiah rapi. Lantai dasar macam mall sajo manjua berbagai keperluan.
Sementara di kamar rawat indak ado salib tapasang didindiang macam di St
Carolus (ambo pernah dirawat). Kesimpulan ambo rs Siloam tu nampak macam bisnis
kesehatan biaso. Antahlah kalau ado pengalaman dan pengamatan sanak nan lain.