From: Wita Abdin <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] Innaalillaahi wa innaa ilaihi raaji'uun
To: "rantaunet" <RantauNet@googlegroups.com>
Date: Sunday, March 2, 2008, 9:51 AM

Assalaamu'alaikum wa Rahmatullaahi wa Barakaatuhu,

Yth dunsanak sadonyo;

Ambo dapek barita bhw kakanda dari Ajo Duta Mardin, Bpk Ali Imran, meninggal dunia. Innaalillaahi wa Innaa ilaihi raaji'uun. Semoga Allah SWT manarimo sagalo amal ibadah baliau dan maampuni sagalo doso2 baliau dan semoga beliau ditampekkan disarugo handaknyo. Amiin. Semoga keluarga nan ditinggakan diagiah katabahan jo kasabaran handaknyo. Amiin

Wassalam

Aswita (P-43, Long Island, NY)