From: syaff...@gmail.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Fri, 30 Aug 2013 04:56:47
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: [R@ntau-Net] Re: Zabidi Mohamad: DA skandal agama terdahsyat
 abad 21 ... Re: Penting: Darul Arqam dan Wajah Barunya

Dinda Anwar,

Ndak ado surang sidi atau surang bagindo nan babini puluhan tu doh di Piaman.
Kecuali inyo yang kebetulan bagal sisi atau bagindo, tapi karajo e tukang
'cindue buto' (tlg koreksi kalau salah istilah) yang karajonyo menikahi seorang
perempuan nan ditalak 3 dek lakinyo dan ingin menikah kembali. Jadi, sabelum
rujuk, si perempuan harus kawin dulu dengan orang lain. Itulah dia sang
"algojo" nan jadi suami samalam tu. Bisa 40 gai bini e mah.

Sanginiang!

Syaf AL/Bogor