Maturidi- Rantaunet googlgroup.com

Maaf  kawan-nkawan sapalanta n.a.h.
Kapalo samo itam , isinyo babedo juo. Elok juo kito tanamkan  salah satu
sifat per kaanak mudo, per kalau diinjak, malawannyo.

Lah kasifat  manusia ko, memamg serigala atas manusia lainnya, cuma dizaman
modern permainannyo  ado nan halus mulus dengan semua legalitas dan ado juo
nan kareh itupun diusahokan dapek legalitas. Lunak nyo sudu, kareh nyo
takiek,

Tapi asal per main,  kok nyo takiek bana samo kupak-kupak lah baliwuang tu.

Baitulah nan tajadi maso PRRI,  maso 1966-penghujung orde lamo,
maso-1998-penghujung ord baru, tapi kiniko era reformasi  mungkin  indak
kacoitu bana, kito alah bulieh mangecek, kalau tak sanang io demo lah tak
ado jalan lain, itu nan tabuka pintu. Disikolah,  tantu apo nan kadisabuik,
dek hati tasakik akan kalua dimuntahkan sadoalahe.

Tantu io  dipaliekan  katidak sanangan awak dipalakukan sorupo itu,
paroyek  lah dibuek handaknyo  samo samo konsekwen dijalankan. Jaan
disabalah dijlankan dengan mulus, sabalah lain diambek-ambek.

DPD walaupun katuanyo pak IG dan 14 orang di DPR pusat mungkin minoritas,
kalau pak Mendagri mungkin terserah suaro di DPR.

Memang  Dari dulu DPR agak sulit diarok marubah tingkah laku barek sabalah
tu, paralu jo suaro sibanyak ko walaupun dari ditangah jalan.

Sakali lagi maaf kawan-kawan kalau kito alun sapandapek

Maturidi (75)
Asal Talang-Solok- Kutianyia
Duri - Riau

Pada 14 September 2013 15.41, Dr. Saafroedin Bahar <