Nakan Jepe,

Nakan ambo di Pondok Padang manggaleh buahan. Dari sekian banyak buah nan
dijuanyo cuma jeruk dan melon dari lokal. Salabiahnyo import dari Cino dan
Thailand termasuk mangga, papaya, anggur dll.

Sarapan pagi om adolah sebuah apel. Ma nyo apel Malang? Iyo malang awak
indak ado lai. Kalaupun ado ketek dan kalek. Mungkin dek itu Angelina
Sondakh labiah suko apel Washington. Satiok pagi om makan apel tapaso
mambuangkan stiker ketek nan tertulis "New Zealand" atau "Washington"

Menuruik Dahlan Iskan, pedagang awak labiah suko maimpor dari pado mambali
dari petani. Impor jumlah dan jadualnyo pasti. Petani awak susah memenuhi
permintaan. Baa tu?

*
*
*Sukseskan Halal bil Halal dan Peringatan 20 Tahun Rantau Net*
*
Hari/Tanggal: Sabtu, 28 September 2013 Jam: 09:00-15:00
Tempat:
Rumah DAMAI Indonesia
Jl H Saabun No 20 (Mangga Besar)
Jatipadang, Pasar Minggu, Jakarta Selatan 12540
Biaya: Badoncek. YPRN Norek 0221919932 BNI
*

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA