Assalmualaikum Wr.Wb. Yth. Bung JePe.

Memang mulia sangaik himbauan Bung JePe iko maah, mudah2an ngauangnyo tadanga dek Bumiputera/i ataupun orang2 Asiang nan berporoskan humanitas dan biologis.
Handaknyo guajuo aguang Bung JePe parallel "Tahan Diri" slogan "Biologisnyo" (tanpa Kimia dan atau Pupuk yng ini, itu  dll. dsb.)
Las but not least "Harago Pakuak" usahlah bakalabiahan bana, iko mungkin faktor nan bisa manyababkan kurang lasuahnyo "Tahan Diri" beli produksi lokal ntun.
 Ambo cako pagi sarapan ambo nasi dingin siso kapatang, diangeki cacah di Microwave, sadang angek2 tu disiram jo Yakult nan raso Vanille, indak lupo Mozzarella di Bufala  (kiju Dadiah Kabau, ikopun indak acok2 do dek himaik energie koeeh). Kopi hitam, giliang cacah, sedu jo aia angek nan mangalagak..........
Sarapan sambia caliak Kompor-beong alias Laptop antik kesayangan ambo IBM T23, 1,2 GHz, nan badisplay SXGA+ , Wireles Mini PCIcardnyo ambo ganti jo nan mudoan nan bisa A/B/G, jadi flexible dima2 bisa manompang. Pakai Ubuntu nan sepantasnyo, nan ndak terlampau mudo pulo agaknyo labiah kasuah dibandiang software lainnyo. USB 2.0 jo PCMCIA card nan ketek, pass didalam badan kompor, ndak nonjol kalua dooo. Paralu mambao Data nan gadang? Kompor antik ambo bisa 1,5 TB SATA HDD.
Dek karano himaik energie koeeh, tapi......kalau nak karajo nan barek tantu pindah ka kompor utamo.
Mobile ambo pun Nokia gaek pulo  nan type 6210, Displaynyo Monochrome, himaik energie, koeh. Jadi kok dapek mulailah siapo2 Ibu2/Apak2 para pambaco Budiman nan basadio himaik energie, kalau dijumlahkan pertahunyo lumayan himaik energie........ balirik rentetan-nyo co batu domino koeeh.
Sarapan lah habis.............

Wassalam,

Muljadi Ali Basjah.

P.S.:
Tanyo ciek Bung JePe......
Andaikato Perantau Minang lah misalnyo, suksses dirantau, lalu PuLkam nyo dua kali, sekali jalan.
Apokah inyo iko tamasuak "tahan diri" dek pintakan OrTu, atau kurang loyalitas jo masyarakat/Putri amai2 LOKAL????
Bagurau sangenek Bung JePe, dek sakijab lai lah akhia pakan pulo koaaaaa........
Salamaik barehat diakhia pakan iko.