From: eltha...@gmail.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 1 Dec 2013 14:52:03
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] OOT: 'Rakyat Butuh Presiden Amanah, Bukan yang Pintar'

Mamak jo sanak nan ambo hormati,
Kalau lah $manyabuik namo untuak calon presiden RI 2014 ko, mamang paralu kito
tinok bana kompetensinyo, integritas kebangsaannyo dan pergaulan
internsionalnyo.

Ambo ndak berani manilai nan lah digadang gadangklan kini, tapi kalau
diizinkan, ambo punyo satu namo calon, masih mudo, 48 th, doktor, komunikasinya
hebat, lah banyak bukui fituklisdnyo, dan nan paliang hebatnyo, pergaulan dan
pengalaman internasional sangaik luar biasa dan salamo 6 th bekecimmpung di
lingkungan aktivitas istana.

Untuak ke depan, disamping syarat standar, nan pantiang tu pergaulan
internasional, baa presiden awak tu bisa berbaur dan bergaul di level
internasional.

Maaf kalau ambo lah terlalu jauah manggapi subjek ko.

Salam,

Elthaf
Sent from my BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT