From: rahyussa...@rantaunet.org
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 08 Dec 2013 11:38:00
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Give more, receive more

assaamualaikum,
Jujur ambo indak bisa memahami sebagai take home messages dari penggalan carito
ko sahinggo ado poin2 nan jadi pertanyaan nan tasumbek di banak ambo
1. apokah awak paralu maniru sidakah rang kayo dari yahudi tuw? Kalau iyo...ha
aman duya jadi e mah.
2. apokoh kalau awak nio kayo, jo manerapkan metode sidakah si yahudi tuw awak
bisa mencapai  kesuksesan hartawi sahinggo punyo jet khusus.
3. Dibagian pertamo si yahudi nampak e ka nio bainvestasi di indonesia, ka nyo
puta puta e kepaeang e di Indonesia ko...baa kok tapotoang carito ko. Apokoh si
yahudi tu jadi mambangun mega proyek. Sudah tu lah masuak se carito si ustadz
mansyur...iko nan mambuek ambo semakon binguang...
Jadi aa bana ko lah pasan carito ko?

banyak maaf.

rahyussalim