Salam Pak Saaf,

Jikok pintak lai balaku, ambo nio mamintak hasil penelitian sejarah Sumbar yang
pak Saaf lakukan di tahun 1945 - 1984. Tentunya alah tasusun dalam naskah
disertasi pak Saafdalam sebuah buku. Baa ko lah kondisi Sumatra Tengah/SUmbar
pada masa masa PDRI - PRRI - Pra & Pasca G/30 S PKI - Orde Baru. Baa hubungan
tokoh - tokoh di Sumbar dengan tokoh nasional kala itu.

Lai bisa ambo minta buku itu pak. Ambo basadio maagiah sekedar pengganti
penggandaan dan ongkos kirimnyo. Piiss pak... maksa.com  :)

Tarimo kasih ya pak.

Wassalam,

3vy Nizhamul
(Kawasan Puspiptek, Kota Tangerang Selatan)

Pada Selasa, 21 Januari 2014 12:32, Saafroedin BAHAR