Buya JB n.a.h,
kalau soal tampang gagah, pandapek nan bisa diterima tu harus berasal dari
padusi, bukan sasamo laki-laki dong Buya.

Contoh, waktu kopi darek para panulih antologi "Ranah" di rumah Bundo
Nismah, April 2013, wartawati senior Linda Djalil nan hadir mangecek, "Pak
Zubir Amin ini diplomat paling ganteng yang pernah saya kenal. Coba lihat
saja sekarang masih gagah, bayangkan dulu masa mudanya bagaimana," ujar LD.

Nah, iko baru sah Buya, hehehe... dan banyak saksi nan mandanga wakatu itu,
dari Uni Evi, Ronald, dll.

Wassalam,

ANB