Iko sabananyo nan kalua dari tokoh partai ybs. Ikolah mancarminkan
kelompoknyo.
Jadi awak samo maklum sajolah kedepannyo.

Pejang gesang nderek...  kan kalompok iko juo dulunyo

Hanyo bagi kito umat islam  ingek-ingek jo lah peringatan  alm pak Lukman
Harun salah satu dari ketua DPP Muhammadiah,  di Panji Masyarakat kalau tak
salah  tahun 1988 (10 tahun sabalum pak Harto lengser), begitu beliau
keluar dari gedung DPR habis sidang mengenai UU Pendidikan Nasional,
didepan nyamuk pers, dengan menunjuk tangan keatas, beliau
meneriakan:pemilian berikutnya "umat islam jangan ada lagi yang memilih..."

Rabab sajolah manyampaikan lai.

Maturidi (L/75) Talang, Solok, Kutianyia, Duri Riau.