Aww. Ddn. DC n.a.h.
aaa) Tarimokasih kiriman email baru-baruko satantangan pembentukan Karakter
Ninik Mamak TTS tsb. sangat menarik katiko wak alah harus mamulai balik untuk
introspeksi-reevaluasi-dst. sahinggo apo nan berlaku dan terlaksana dikawasan
budaya jepang dapeik wak ambiek contoh andakinyo.
bbb) Mohon kaba satatangan kepengurusan YPRN nan alah pernah wak diskusi basamo
di rumah Bundo di Ponindah. kironyo dapeik wak evaluasi juo sakalian dengan
"masalah" LPM  Marapalam nan indak pernah duduk sebagaimana kito harapkan dulu.
ccc) Menarik himbauan ANgkku Guru SB untuk program "sapi simental" misalnyo,
ambo ingin sekali untuk "melanjutkan" dengan pendekatan "Zerosum approach" dari
angku guru MCB nan pernah wak diskusikan dan ambo ingeik bana draft jo konsep
Ddn. kironyo paralu wak angkeik baliek.
ddd) Dek HP jo no. kontak di HP ambo indak basuo kironya berkenan SMS atau
emailkan balik No. kontak dimakasuik. Ambo berharap wak basuo di Plumpang Jalan
WB7Ano. 7.Insya Allah ambo cubo mananyokan ke Angku Guru  MCB.
Maaf dan tarimo kasih atas perkenan Ddn.
Wass.,
Haasma Depok.