salam adinda haris jumadi

pro dan Kontra dalam benegara Demokrasi bearti lebih maju daya pemikiran
kita ,ambo mangecek bahwa jokowi indak dikenali urang lua nagari ???

kita harus cari paminpin untuk mewujudkan ekonomi baru untuk rakyat
menengah kabawah adakah baliau ko maminpin jakarta telah menaikan ekonomi
rakyat ???

Pambangunan Ekonomi Rakyat lah di buek nyo di jakarta ,pasa pedagang ko,
pasa sayuran ko atau pasar rakyat pembangunan ekonomi bagi rakyat menengah
kabawah sakurang adolah kamajuan rakyat ketek....

salam
HD St Barbanso 60 th
KL