From: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: >>> Urang Minangkabau
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Friday, March 14, 2008, 9:16 AM

Sanak Ridha,
Ambo cubo pulo manjalehkan saketek nan satahu ambo

Ridha :

"Suku"-nyo masuak ka suku bapaknyo, Mak? Apo syarat untuk "basuku" tu?

Biasonyo nan padusi dilakokkan ka bako awak, jadi suku nan padusi mamakai suku bako, kok syarat bia nan labiah mangarati manjalehkan.

Ridha :
Nah, kok memang keturunan laki-laki Minang tu tetap dianggap orang
Minang, rasonyo beda jo matrineal taka Yahudi Ortodoks nan indak
menganggap keturunan dari pernikahan laki-laki Yahudi perempuan
nonYahudi sebagai orang Yahudi.

Dek itulah kito danga pencerahan buya, sampai ma bana matrilinial di minangkabau, sampai manyalahi syarak ndak!

Salam

2008/3/13 Bandaro Labiah <[EMAIL PROTECTED]>:
> Assalamu'alaykum w.w.

Wa'alaykumus salaam warahmatullahi wabarakaatuh,

> dek tanyo talewa ka nan rami, sato pulo manjawek atau manambahkan, untuang
> kok lai didalam barih nan tapahek.

Tarimo kasih, Mak Bandaro Labiah. Maaf baru tabaco jadi batanyo lo baliak.

> sapanjang pangatahuan dan pamahaman ambo, syarat sebagai urang Minangkabau
> tu (minimal, karano ado nan manyabuik syarat lain barupo pandam  pakuburan
> dll) ado duo, yaitu ba"suku" dan ba"ugamo" Islam

"Suku"-nyo masuak ka suku bapaknyo, Mak? Apo syarat untuk "basuku" tu?

> mungkin sakitu nan dapek disampaikan, untuang lai baguno, jikok tasuo di nan
> bukan, toloang aliah ka nan bana

Alhamdulillah lai baguno, Mak. Jazakallahu khayran.

--
Ahmad Ridha bin Zainal Arifin bin Muhammad Hamim
(l. 1400 H/1980 M)