Manuruik. Kaba lutuik ..TM ala agak sedeang  . ditinggakan dek isteri mudo (
kini 44 th) , anak anak dari isteri partamo ala gadang gadang kasadonyo
Powered by Telkomsel BlackBerry®

-----Original Message-----
From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Wed, 21 May 2014 14:03:58
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Cabuli Putri Kandung, Mantan Bupati Sumbar
 Dipolisikan (Sia Ko ?)

Indak usah dibahas lailah threat ko. Miris.......! ampia indak masuak aka
urang sehat. Kalau iyo tajadi mungkin sakik mental beliau ko......

Wassalaamu'alaikum WW

Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA