Kanda Nanang nah,

Indak ambo nan mangecek do kanda.
Ambo mandanga di Salah satu stasiun TV.

Terlepas batua ato salah, iyo indak tantu dek ambo do kanda. Ambo cubo manaruih
an ajo diota lamak lapau ko.
Manatahu ota kok makin lamak dan sero hehehe. Dan tadi ala ambo pakiro an, nan
marespon pasti kanda Nanang nah, dan tebakan ambo batua, hehehe maaf yo kanda,
itu takok takok utk ambo surang.

Kok anggota RN memang diakui banyak apak2/ibu2 nan santiang2, iyo ambo alun sa
ujuang kuku mereka lai, kok buliah maminjam istilah dlm topik iko, ambo masih
anak bawang kanda.

Tapi apapun level seseorang, setiap pemilih hanya punya 1 hak suara dan itu
sama.

Nan indak sero dibaco adalah pemilih cerdas dan cmiw. Kok baitu kito delete
statement iko baa gati? Lihat email ambo nan terakhir kanda. Hehehe

Teddy
Cibubur

Sent from my iPhone