Sato sangenek tantang baso Inggris,

Ambo acok basobok kawan2 dari Korsel, kok dicubo2 babahaso Inggirih jo
urang Korsel ndak paralu minder awak do, rato2 urang Indonesia aksen no
masiah labiah baiak dari kawan2 Korsel tun. Tabaok juo dek mereka aksen
lidah nan acok makan Kimci tu. Apolagi pulo acok basobok urang kaliang dari
India, bahaso Inggirih he yo tabaok pulo aksen dek acok makan Kari.

Aa kok ado urang Indonesia katurunan Jawa babahaso Inggirih, kok tabaok
pulo aksen medok Jawa itu namo no nan manusiawi, indak ka baa bagai tu doh
dek karano inggirih ko yo memang bahaso asiang.

Nan penting dari sabuah komunikasi adoloh si narasumber bisa manyampaikan
buah fikirannyo, dan ditangkok dek audiens no.

Kok ambo babahaso inggirih yo tabaok juo logat Padang no, ambo ndak paralu
malu lo do. Bialah urang ko jadi diri no masiang2.

wassalam,
JG,37th, Jkt

> Pak Syafruddin,
>
> Jokowi dan Dahlan Iskan adalah dua tokoh yg sama-sama dibesarkan oleh
> media. Entah mengapa bagi saya keduanya hampir sama.
>
> Ketika menghadiri suatu acara pasar modal yg dihadiri tmsk pihak asing, DI
> memaksakan diri untuk berbahasa Inggris, yg mirip dgn Inggrisnya Jokowi,
> maluin.
>
> DI dan JKW sama-sama memgandalkan isu mobil nasional utk citra diri. DI
> meruwat "ferrari" tsb sebelum dipakai, Jokowi melakukan hal yg sama thp
> esemka, sama-sama menyukai sinkretisme.
>
> Jika kini satu gerbong, ambo ndak heran.

> [...]
>>> 2. Email attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;

JG
37th, Jkt