Aww.  Palanta n.a.h.
Ambo sapandapek jo Angku Guru SB bahwa soal dukung mandukung silahkan dibahas
baik dan buruknyo, tapi jaan mamburuk-burukkan, rancak bana wak bula seh
tanggal 9 Juli kadatang ko baa. nyoh.
Tapi pabilo ingin mamanfatkan Palanta nanko, ambo mangusulkan topik wak adolah
fokus program aksi masing2 capres/cawapres. Sabuiklah "ekonomi rakyat" apo nan
ado dimasing2 kubu ko kiro2, apo nan ka dikarajokan salamo menjbat lim thun
kamuko, baa tahap2 pencapaiannyo, dst. akan labieh positif dan jauh dari fitnah
dlsbnya. artinyo yuk kito mamulai proses demokrasi dengan fokus kepada
perkiraan masing2nyo, dan baa kiro2 menghadapi ekonomi global nan panuh jo
neokolim, neoimperialisme-neo-liberalisme, ingeik2 bahwa nan k wak tuju adolah
ekonomi rakyat berbasis Pasal 33 UUD RI 1945 nan dibuek oleh Proklamator Bung
Hatta, bukan nan lainnyo.
Disamping itu kan masing2 kubu wak lah tahu kelebihan dan kelemahannya, dan
pabilo ado nan memperbandingkan masing2nyo, manuruik ambo iyo indak masuk akal
doch. Mas Joko dan Andi JK baru kapatangko jadi calon petinggi, keahlian Mas
Joko baru tingkeik Walkot, untuk Gubernur iyo baru saumue jagung. Wak
bandingkan pulo Mas Bowo iyolah ahli kemiliteran nan tahu tentang
IPOLEKSOSBUDKAMTIB dengan pengalaman Nasional dan internasional ndak dapeik wak
katokan bahwa Mas Joko indak ado pengalamn dibidang militer dst. Demikinlah
seterusnya dan untuk itu ambo mangusulkan yuk kito bahas sisi Ekonomi Rakyat
nan kiniko lah megap2 karano semakin kuatnyo ekonomi korporasi nan dikuasai
oleh kelompok tertentu dan disokong pulo oleh pihak luar negeri misalnyo. Hal
iko akan sangeik menarik katiko kito berbicara dalam konteksnyo sajo jauh dari
hingar bingar berita hitam dan kalam, baa gak ati Dunsanak? Siapapun nan manang
jadi Presiden/Wakil Presiden nantinyo, wak akan tetap
 basudara bukan? Ting...Ting...si Ayu ...Ting...Ting..
Wassalam,
Salameik berpikir,
Haasma Depok