ass ww kepado ketua Tuah Sakato Firdaus HB
,
Alhamdulillah kami dari Masyrakat Minangkabau Malaysia umum nya menyokong
Urang sumando niniak mamak Pak JK Cawapres RI baliau juo parik paga suluah
bendang untuak sumbar kedepan nya selamat sukses dan berjaya bahkan pasang
ini juga dapat kepujian dari Tun Mahadhir Mantan PM Malaysia,bila Pak JK
terpilih hubungan Malaysia dan Indonesia semakin erat karena PM Malaysia
juo urang sumando dan Dato Sri Najib Tun Razak keturunan Bugis

selamat maju jaya mudah2an Allah menberi rahmat kepado beliau dan menang
amin YRA

Saiyo Sakato Kito Basamo
Haswin Darwis (PIKMM)
Kuala Lumpur