Aww. Saudaraku Maturidi n.a.h. sarato Palanta nan berbahagia.
aaa) Maaf ambo pabilo pandapeik iko salah manuruik panilaian Duns di Palanta
n.a.banggakan. Ambo.ado sapandapeik dengan pemahaman jo ajakan dimakasuik. Ado
hal nan ambo takana pasan SB bahwasanyo sabar lah manunggu datangnyo tanggal 9
Juli 2014 yad.;
bbb) Sekedar mangingek-ingekkan sajo bahwasanyo wak dengan kasat mato wak  duo
kubu nan tapacah antaro kubu PDIP (Partai Katolik, Partai Kristen, anthek2
komunis dengan baju berbagai warna, PKB, Nasdem, Hanura (sapotong dek cukongnyo
nan bendum kanai kicueh patamo dek  Bewok kaduo Ketumnyo). Kubu Praja nan
didukung sepenuhnya partai berbasis Pancasila dan Islam  kecuali PGK dan PD nan
icak2 netral nan manuruik ambo kubu Praja 99% bajuang managakkan aspirasi ummat
Islam ;

ccc)  Artinyo kekuatan kubu nomor urut duo diwakili oleh warna warni kelompok2
nan indak akan dapeik  manampuang jo melaksanakan aspirasi ummat Islam
(maybe). Stand point ambo adolah sebagai ummat Islam dan warganegara nan punyo
hak pilih dilindungi oleh Undang2 bahwasanyo pabilo ditanyokan ka nyoblos nomor
urut bara, iyolah sebagai manusia nan masih "waras" baretong itu selalu dimulai
dari angko ciek , dstnya.
Semoga angko 9-7-2014 dapeik wak ingeik-ingeik untuk datang manyoblos ka bilik
swaro  sasuai  jo angku Guru SB sabuikkan dan  ingeikkan. Semoga bermanfaat..
Haasma Depok (Lk./69)