yo ambo sapandapek jo nanang dari nias tu mah kalau dapek jadi paminpin
nagara Islam terbesar dunia ko bialah islam nyo sajati
hanyo di Indonesia sajo nan buliah kawin Islam Jo Kristen itu lah santiang
nyo nagari kito ko pado nagari lain yo nagari panca sila Islam cuma lambang
terbesar dunia sajo
diranah tampek ambo bataduah ko Islam di utamokan sia nan kawin jo urang
islam Baiak laki laki atau padusi wajib masuak islam baitu bana lah urang
mancintoi islam ko dan managak kan islam jan sampai tunduak jo kapado nan
bukan Islam
sagetek dari ambo urang ketek
HD St Barbanso
Kuala Lumpur