From: Dedi Suryadi <dsuryadi...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 1 Jul 2014 23:14:26
To: Rantaunet<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Berpikir Ulang tentang Jokowi | Kompasiana.com

Sanak Reza lah samo pulo mode pendukung Jokowi lainnya, lah ndak santun
lai, padahal kecek jokowi, harus santun, ko ndak kanai revolusi mental
beko. Atau mgkin revolusi mental mksd jokowi ke arah model pendukung jokowi
kini? Entahlah..

Elektabilitas jokowi ndak bisa dilewati? Lai ikuik berita terbaru hasil
survey IRC jo LSN? PRABOWO 48%, jokowi 43%. Selain tu, manuruik media
australia, 3 lembaga survey pro jokowi ndak berani mangaluakan hasil
surveynya, CSIS, cyrus ( kl ndak salah) jo ciek lai lupa ambo. He he..
Mungkin sadonyo mamanangkan PRABOWO.

Patang Mega minta intelijen waspada, akan ado rusuh kalo Jokowi manang. Lah
mambuek fitnah pulo ibuk itu. Mode lah yakin se jokowi ka manang.
Jadi, sia nan panik sabananyo kini? He he.

salam dan terimakasih
dedi suryadi
Pada 1 Jul 2014 11:14, "muhammad syahreza" <muhammadsyahr...@gmail.com>
menulis:

> Assalamu'alaikum wr.wb.
>
> Pendukung Prahara mulai panik, dek elektabilitas calon nyo alun bisa
> malewati Jokiwi-JK. Jadi lah mulai acok mambuek Prahara kini.. mungkin
> dampak panik.
>
> Salam
>
> Reza

>>> 2. Email attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;